Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~DOMASS | użytkownik

imię i nazwiskoDominik adresCiechanów zarejestrowany13.05.2008 @15:46:21 ostatnio na stronie11.08.2017 @15:55:51



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty28 komentarze2291 posty na forum24

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ZuZiaMaTTi    01.10.2009 @19:21:30
r'n'b i hiphop
~ZuZiaMaTTi    01.10.2009 @19:17:36
też się tym interesuje, ale chyba w innym klimacie
~ZuZiaMaTTi    01.10.2009 @19:11:36
dj ? ;>
~hary70    01.10.2009 @18:04:50
a tak dokładniej to co miałeś na myśli mówiąc "kompozycja"
~focus1969    29.09.2009 @15:23:26
Pozdrawiam
~Orlenek    28.09.2009 @20:55:26
Wielkie dzięki ;D
_______
Powracam!
~Bartekkatowice    23.07.2009 @18:08:03
Umiesz, bo widać na innych, że umiesz. Tutaj czepiłem się i tyle. Zmykam. powodzenia.
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Bartekkatowice    23.07.2009 @18:04:10
Zobacz na rękę Piotra.Czy o taki ruch Ci chodziło?
Miałem na myśli ostrość. Spójrz na mikrofony.
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Bartekkatowice    23.07.2009 @18:01:44
http://www.digart.pl/zoom/3753775/Piotr.html Popatrz na to. Chodzi o to byś spróbował w ten sposób. Odbiór będzie inny. ale zostawiam to gustom i Twym upodobaniom. Chciałem sobie pogadać i pogadałem Powodzenia i sukcesów
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~Bartekkatowice    23.07.2009 @17:56:40
Moim zdaniem tak. Rozmazanie artystyczne, a brak ostrości to dwie różne rzeczy. Tutaj aparat Cię po prostu w jajo zrobił...
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~LaRive    07.07.2009 @17:49:37
~doovade    01.06.2009 @15:33:57
Dzieki i zapraszam
_______
http://www.lmfoto.pl - fotografia ślubna Kraków, Myślenice, Bochnia, Limanowa
BLOG: http://www.Lmfoto.pl/blog/
Plener ślubny: http://www.plenerslubny.com.pl
~doovade    01.06.2009 @15:28:15
Mnie tez to dziwi... ale generalnie digart schodzi na psy także sie do tego przyzwyczajam
_______
http://www.lmfoto.pl - fotografia ślubna Kraków, Myślenice, Bochnia, Limanowa
BLOG: http://www.Lmfoto.pl/blog/
Plener ślubny: http://www.plenerslubny.com.pl
~rebeliantka33    31.05.2009 @14:48:14
nie ma za co :P
_______
częściej tutaj : http://www.maxmodels.pl/paulinamizia.html
Zapraszam

~seggz    30.05.2009 @13:40:21
nie przezywać tylko konstruktywnie krytykować, w każdym razie dziękuję
btw twoje nowe zdjęcia też mi się nie podobają -.-
~menotyou    29.05.2009 @19:30:39
Patrz: moja sygnatura
_______
Nie pisz, że dziękujesz, ale najlepiej sam(a) oceń coś mojego.
~gawronie    29.05.2009 @18:36:37
bez przesady żebyś mnie przepraszał
dobrze jest, a to znaczy, że będzie jeszcze lepiej

pozdrawiam
~robercik575    29.05.2009 @15:59:11
ok spoko poobserwuje Cie bo masz super zdjecia
_______
Jeżeli oceniłem twoje zdjęcie odwdzięcz się
...mszcząc się za komentarze udowadniasz własną słabość i brak odporności na krytykę
~robercik575    29.05.2009 @15:57:25
dlaczego mam mieć 3,5,8 jak mogę mieć 300, 500, 800 :D
_______
Jeżeli oceniłem twoje zdjęcie odwdzięcz się
...mszcząc się za komentarze udowadniasz własną słabość i brak odporności na krytykę
~focus1969    29.05.2009 @15:44:45
dzięki też po obserwuję
~focus1969    29.05.2009 @15:42:13
dziękuję i pozdrawiam
~Rivka    29.05.2009 @15:38:11
no nie dziwię się, inspirujący jest taki minimal w przyrodzie - polecam przerzucić temat na cyfrowe wykonanie dzięki, pozdrawiam.
_______
zapraszam http://rivka.digart.pl/
~Rivka    29.05.2009 @15:36:46
jest zrobione na cmentarzu, więc nie może być zbyt optymistyczne... wiesz mroczne takie klimaty
_______
zapraszam http://rivka.digart.pl/
~tomektomek    29.05.2009 @15:34:23
prosz
~KhashoggiShip    29.05.2009 @11:35:08
looz :D
_______
COOOOOOOOOOOO? jaja ze robisz????? ja ci tutaj pieknie zdjęcie oceniam a ty nawet nie chcesz ruszyć dupy i wejsc do mnie na profil mi jednego zdjęcia ocenić? foch!! składam zażalenie!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 27 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt